INFORMACJE O SPOSOBIE WYSYŁKI PRODUKTÓW:

OPAKOWANIE PRODUKTU:

Cena opakowania wliczona jest w koszt przesyłki.
VictorianArt zapewnia, iż dokona wszelkich starań, aby przesyłane produkty były odpowiednio zabezpieczone i w żaden sposób nie uległy zniszczeniu ani uszkodzeniu podczas doręczania.


SPOSOBY DOSTAWY/WYSYŁKI:

Opcje dostawy:
- paczka kurierska DPD
- paczka kurierska DPD za pobraniem
- paczka kurierska InPost
- paczka kurierska InPost za pobraniem
- odbiór osobisty

REKLAMACJE:

1. W przypadku otrzymania towaru z wadą Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji.

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

&1. Pisemnie na adres:
Victorian Art Anna Wandzel
ul. Wczasowa 10,
43-310 Bielsko-Biała

&2. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marketing@victorianart.pl

3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak
ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że
Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

4. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres 43-310 Bielsko-Biała, ul. Wczasowa 10.

5. W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Klient powinien sporządzić stosowny protokół i uzyskać podpis pracownika kuriera - osoby dostarczającej lub wydającej przesyłkę .

6. O przebiegu reklamacji i ustosunkowaniu się do niej przez Sprzedawcę Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub pisemnie na adres z jakiego otrzymał reklamację.

7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji uszkodzony/wadliwy produkt jest wysyłany ponownie w terminie do 5 dni kalendarzowych.


ZWROTY:

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki lub osobistego odebrania towaru jedynie w następujących przypadkach, gdy:

$1. Produkty nie były wykonywane na indywidualne zamówienie (drukowane na zamówienie i nadrukowywane na zamówienie).
$2. Produkty nie były używane i nie zostały w żaden sposób uszkodzone.

Odstąpienie od umowy powinno mieć formę pisemną. Klient dostarcza produkty na własny koszt.